מה הערך של עו״ד טוב מול אגף השיקום?

אין ספק כי עו"ד המתמחה בתחום מסוים עושה את ההבדל באותו תחום, משרדינו מתמחה בתביעות מול אגף השיקום, מכירים את המערכת ואת השפה הייחודית, לכן חשוב שכמו שאדם נפגע בכף הרגל הוא יפנה לקבל טיפול אצל אורתופד כף רגל ולא אורתופד כף יד ויתרה מכך, המומחים צריכים להיות מקובלים ומוערכים מול אגף השיקום ולכן עו"ד המתמחה מול אגף השיקום יצליח הרבה יותר ממיצגים אחרים שאינם בעלי הכישורים המתאימים .

משרידנו ייצג באלפי וועדות בכל רחבי הארץ ועל כן הניסיון בייצוג בוועדות ואופן העברת המסרים בוועדות הוא קריטי לקבלת התוצאה הרצויה.

חשוב לעשות לפני כל וועדה הערכת נכות, עוד בטרם זימון לוועדה או הגשת הגשה להכרה ואף הגשת בקשה לחמרה, משרדינו מתייעץ בכל מקרה ומקרה עם מומחים שמעריכים את נכות ועל פי צורך גם נותנים חוות דעת משפטיות, הדבר נעשה בשל העובדה כי חשוב לדעת על מה אנחנו נלחמים מלכתחילה, בכך משרדינו חסך לא מעט פעמים כספים לא מבוטלים ללקוחות שהבינו לאחר הערכת נכות כי אין טעם בתובענה ומאידך, לקוחות רבים שסברו כי אין טעם להגיש בקשה להכרה או להחמרה, קיבלו מידע והערכה מדוייקת והשגנו עבורם את התוצאה הרצויה ואף מעבר.

נקודה אישית, בעל המשרד הינו נכה צה"ל בעצמו (נכה קשה פציעת ירי בחזה) וכן הניסיון האישי שלו עושה את ההבדל, הן מבחינת אמפטיה והן מבחינת הבנת המצב כנכה צה"ל בעצמו.